Unikátní charaktery

Úvod

Jak možná víte, na našem serveru si můžete zahrát nejrůznější unikátní rasy, které si na jiných RP serverech (či na verzi hry WotLK 3.3.5a) nezahrajete, a také unikátní kombinace ras a povolání. Asi nejvýznamnější a pro mnoho z vás jistě nejvíce lákavou alternativou jsou však unikátní charaktery.
Ve světě Erebosu naleznete mnoho frakcí, které samozřejmě mají své vůdce, své tahouny a jiné důležité činitele. Vy, pokud se o to přičiníte, máte tu jedinečnou možnost získat takovouto pro děj serveru významnou postavu a hrát za ni.

Co potřebujete vědět

V prvé řadě musíte mít důkladně nastudovanou stránku na naší wiki, kde se dozvíte základní info o dané frakci a o postavách, které se v ní nejvíce projevují. Doplňující info o vaší vytoužené postavě pak najdete přímo zde.
Poté, až budete mít pocit, že jste danou postavu plně pochopili a že splňujete všechna kritéria pro to, abychom vám ji svěřili, navštivte tento odkaz, na němž se dozvíte, jak pokračovat.

Důležité upozornění: Poté, co vám bude daná postava schválena, budete na čas ve zkušební lhůtě, v níž bude vaše RP pod drobnohledem GM týmu, který bude zkoumat, zda jste se své role zhostili korektně (přitom počítejte s tím, že čím důležitější vaše postava je, tím více vás budeme hlídat a tím přísněji hodnotit). Jakmile se ujistíme, že jste pro RP postavy skutečně ten pravý/ta pravá, je postava oficiálně vaše a my si můžeme dát oraz. Ovšem pozor, pokud někdy náhodou uvidíme, že jste postavu začali kazit, dělat s ní nemístné věci nebo ji využívat k tomu, abyste mohli být OP, budete důrazně pokáráni a opět si na vás začneme dávat pozor. Pokud se ze svých chyb nepoučíte a budete v RP, za které jste byli napomenuti, pokračovat, může se vám stát, že vám bude postava i odebrána, ovšem nikdy se tak nestane nečekaně, vždy budete předem varováni. K tak radikálnímu kroku bychom se uchýlili teprve tehdy, pokud bychom neviděli ani náznak nápravy nebo otevřené pohrdání naším rozhodnutím.

Důležitá poznámka: Každý z vás si může požádat o libovolné množství postav, ovšem administrátor serveru jakožto osoba o unikátních charakterech rozhodující si tímto nárokuje právo rozhodnout, zda někomu postavu předá či nikoli, na základě toho, kolik unikátních postav by už daný člověk měl (pokud by došlo k nějakému střetu zájmů).

A nyní už přikročme k jednotlivým frakcím a postavám, které se v nich vyskytují. V každé frakci je vždy jedna vojenská organizace a jeden cech, dohromady je v každé frakci 5 hratelných postav (s výjimkou Thorglenu, která je "více hráčská" než ostatní, především proto, že i její vůdce může být hráč - zde je hratelných postav celkem 7 včetně tohoto vůdce).

Ashenfeld Tarrenhal Lorstead Thorglen Tel'Danil

Ashenfeld

Ashenfeldská stráž

Námořní velitel Timothy Hayward - obsazeno
Velitel Hayward pochází z gilneaské námořnické rodiny, a tak mu řemeslo není cizí, přestože se sám rozhodl stát vojákem. Proto byl baronem Ashburym a králem Greymanem vybrán na tento post již před položením základního kamene města. Byl to právě on, kdo strážil první loď, která připlula do budoucí kolonie. Svou práci plní svědomitě, někdy však - nejspíš díky svému nízkému původu - nejedná zrovna "diplomaticky". Přesto funguje zároveň (stejně jako generál) jako baronův poradce.
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: člověk
  • Povolání: válečník (warrior)
  • Věk: střední
  • Povaha: svědomitý, přímočarý, upřímný, možná trochu strohý, postrádající vytříbenější umění diplomacie, „co na srdci, to na jazyku“
  • Nároky na RP příběh: V první (retrospektivní) části RP příběhu se pokuste popsat Haywardovu cestu na první lodi, která navštívila neznámou krajinu nového Hillsbradu. Zajímají nás především jeho pocity z toho, že byl pro tento veledůležitý úkol vybrán, a zároveň že opouští svou rodnou zemi (nemusí to být samozřejmě pocity negativní). Druhou část RP příběhu věnujte tomu, co se domníváte, že bude běžnou denní náplní tohoto muže. Setkávání se spolupracovníky i s nadřízenými (baron Ashbury), vykonávání zadaných úkolů, rozdávání úkolů podřízeným atp.
  • Co od vás očekáváme: Pro RP této postavy byste měli mít alespoň nějaké zkušenosti s RP ve vůdčích pozicích. Očekává se od vás, že budete schopen vést ostatní hráče, iniciativně jim rozdávat úkoly, musí na vás být spoleh.
  • Co od nás dostanete: výzbroj a výstroj hodnou námořního velitele, nějaké jednoduché civilní oblečení, fešný námořnický klobouk a vlastní dům
  • Vztahy s ostatními postavami: Barona Ashburyho si váží, ale nijak přehnaně, rozhodně nemá tendenci se před ním plazit. Co se týče velitele/velitelky Ashenfeldské stráže (viz níže), občas se spolu trochu nepohodnou, protože generál podle Haywardova názora až příliš lpí na některých pro něj malicherných věcech. Jinak se ale většinou snáší dobře. S lordem Candrenem ho váže poměrně přátelské pouto.
Generál Alex Murray - obsazeno
Hlavní slovo po baronu Ashburym má právě tato osoba (která tím pádem může mluvit jeho jménem v baronově nepřítomnosti), která byla do statutu generála povýšena právě pro účely vedení ashenfeldských složek - v Gilneasu jí příslušel post majora. Jde o člověka zásadového, který si potrpí na správné - reprezentativní! - chování vojáků a který žádá pevnou disciplínu bez ohledu na to, zda je člověk voják z povolání nebo čerstvý rekrut. Na druhou stranu mu není zcela cizí ani politika, uvažuje strategicky.
  • Pohlaví: muž/žena (jméno je schválně unisex, abyste si mohli vy sami vybrat, zda to bude „Alexander“ nebo „Alexandra“)
  • Rasa: člověk
  • Povolání: válečník (warrior)
  • Věk: střední
  • Povaha: zásadový, strohý, beze smyslu pro humor, trochu odměřený, ale velmi odvážný a loajální, ochotný pro dobrou věc klidně položit život
  • Nároky na RP příběh: V první (retrospektivní) části RP příběhu se věnujte tomu, jak současný generál přijal svoje povýšení a zároveň převelení do Hillsbradu (jak moc ho jedno nebo druhé nadchlo, a co naopak to související). Druhou část RP příběhu věnujte tomu, co se domníváte, že bude běžnou denní náplní této osoby. Setkávání se spolupracovníky i s nadřízenými (baron Ashbury), vykonávání zadaných úkolů, rozdávání úkolů podřízeným atp. Zkuste vysvětlit, proč si tak moc potrpí na disciplínu svých lidí a jejich zcela korektní chování jakožto vojáků.
  • Co od vás očekáváme: Pro RP této postavy byste měli mít alespoň nějaké zkušenosti s RP ve vůdčích pozicích. Očekává se od vás, že budete schopen vést ostatní hráče (což především znamená, že si u nich musíte zjednat respekt), iniciativně jim rozdávat úkoly, musí na vás být spoleh.
  • Co od nás dostanete: vojenskou výzbroj a výstroj, nějaké jednoduché civilní oblečení, vlastní dům
  • Vztahy s ostatními postavami: Barona Ashburyho poslouchá na slovo a nikdy by si nedovolil neuposlechnout rozkaz. Námořního velitele Haywarda nepovažuje za příliš kompetentního pro jeho funkci, ale nahlas a už vůbec ne do očí by mu to nikdy neřekl. Lorda Candrena respektuje jakožto válečníka a taktika, ale zároveň je to podle něj/ní tak trochu pletichář.

Cech obchodníků

Hlavy cechu, bratři Meyerovi - obsazen Leonard Meyer
Reginald a Leonard Meyerovi jsou obchodníci původem z Gilneasu, kteří po otevření gilneaských bran zatoužili po tom učinit rodinné jméno proslulým ve všech přístavech Východních království. Toho sice zatím v plné míře nedosáhli, avšak v Hillsbradu jsou už dobře známí jakožto zakladatelé obchodnického cechu s centrem v Ashenfeldu, který se však snaží rozšířit svou působnost i do ostatních částí Hillsbradu. Je o nich známo, že jsou to velmi slušní lidé, jejichž obchody jsou naprosto bezúhonné. Typickou vlastností obou bratrů je schopnost vycítit příležitost a chopit se jí, než to udělá někdo jiný. Proto se jim také podařilo sdružit většinovou část ashenfeldských obchodníků pod sebe.
  • Pohlaví: muži
  • Rasa: lidé
  • Povolání: rogue (tj. technicky žádné), herně obchodníci
  • Věk: Reginald starší, Leonard střední (případně po domluvě obráceně)
  • Povaha: velmi ambiciózní, vynalézaví, činorodí a průbojní, ale také čestní (většinou), diplomatičtí (většinou) a laskaví ke svým zaměstnancům (téměř vždy)
  • Nároky na RP příběh: Ve vašem RP příběhu nám popište nějaký typický pracovní den obou obchodníků, jak si ho představujete (pište samozřejmě z pohledu toho z bratrů, kterého si vyberete na RP); čím zajímavější to bude, tím lépe. Můžete připojit i nějakou dohru, čemu že se oba činorodí obchodníci věnují po práci, jak odpočívají a jak tráví volný čas.
  • Co od vás očekáváme: Především od vás očekáváme, že se s těmito postavami budete opravdu věnovat obchodům a věcem s ním spojeným. Pokud chcete postavu válečníka, který chodí na výpravy, tak si ho založte, ale tyto postavy jsou skutečně k tomu, aby v Ashenfeldu hýbaly ekonomikou, ne abyste s nimi trajdali po divočině. Jsou to postavy pro ty z vás, pro které hraje velkou roli v RP ekonomika a obchody.
  • Co od nás dostanete: reprezentativní oblečení, vlastní dům, ve kterém můžete jednak praktikovat své obchody a jednak přebývat
  • Vztahy s ostatními postavami: Oba bratři jsou jako jedna duše, málokdy spolu v něčem nesouhlasí, jejich cíle se zdají být zcela totožné. Mimo tento idylický pracovní vztah se však dost často navzájem popichují, ale vždy v dobrém.
Pozn: Samozřejmě si na RP vyberte jen jednoho z bratrů, druhý bude pro někoho dalšího, jen kvůli podobnosti obou a v zájmu přehlednosti jsou v jednom článku :)

Jednatelka Cynthia Donovan
Tato mladá energická žena pracuje pro cech již od samotného počátku a je to právě ona, kdo svými diplomatickými jednáními otevřel zámořskému obchodu cestu do Ashenfeldu. Je velmi zcestovalá - když jejímu volnomyšlenkářskému duchu přestala bránit Greymaneova zeď, navštívila města jako Stormwind, Menethil, dokonce i Booty Bay, kde šířila jméno svých zaměstnavatelů, ke kterým je nesmírně loajální.
  • Pohlaví: žena
  • Rasa: člověk
  • Povolání: rogue (tj. technicky žádné), po domluvě případně něco jiného, herně obchodnice
  • Věk: mladý
  • Povaha: energická, čilá a velmi aktivní, k ostatním lidem (hlavně k obchodním kontaktům) přátelská, otevřená a dobrosrdečná, ale občas dovede být pěkně kousavá a na všechno má pohotovou odpověď (vždy však s úsměvem na rtech)
  • Nároky na RP příběh: Ve vašem RP příběhu zkuste popsat některou Cynthiinu obchodní cestu - ať už z minulosti do přístavů mimo Hillsbrad, či z přítomnosti v rámci Hillsbradu a jeho osad.
  • Co od vás očekáváme: Neměli byste mít velkou touhu po nějakých epických RP při bitvách a dobrodružstvích v temných jeskyních. Cynthia je postava spíše na „casual“ RP. Užijete si s ní především dialogy s nejrůznějšími lidmi, dojednávání dohod, možná sem tam i nějaký obchodnický trik. Pokud je pro vás v RP důležitá ekonomika, pak je to správná postava pro vás.
  • Co od nás dostanete: oblečení vhodné k vaší funkci, možnost přebývat v obchodnickém domě bratří Meyerů
  • Vztahy s ostatními postavami: K oběma svým zaměstnavatelům je loajální až za hrob a nikdy by nezradila jejich zájmy, i kdyby se ji někdo snažil uplatit - dobrý pocit z dobře vykonané práce pro ni znamená daleko více než peníze. K Meyerovi mladšímu chová velmi decentní romantické city, ale jelikož je navenek moc neprojevuje, není zatím šance, že by mu to došlo. (Tento poslední bod je dobrovolný, jde jen o návrh.)

Tarrenhal

Tarrenhalská milice

Velitel Edward Brooke - obsazeno
Svou přezdívku „Sir“ si vysloužil ještě v době, kdy nebyl kapitánem Tarrenhalské milice, ale pouze velitelem jedné ze žoldáckých jednotek. V mládí se zúčastnil Druhé války a bojoval také ve Třetí válce. V Tarrenhalské milici plní pozici kapitána a veškeré rozkazy od Godfreye jdou právě přes něj. I když si Godfrey většinou nenechává do ničeho mluvit, Sir má u něj největší slovo. Například fakt, že chodí hlídky i do Tarrenhalského lesa, byl právě jeho nápad.
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: člověk
  • Povolání: válečník (warrior)
  • Věk: mladý/střední
  • Povaha: energický, někdy se dokáže chovat velmi šarmantně a noblesně, jinde naopak velmi tvrdě až hrubě, je nevypočitatelný a občas to vypadá, že co minutu mění náladu; stejně tak je během vteřiny schopen měnit své chování z úlisného na povýšené na základě toho, zda mluví s někým výše nebo níže postaveným
  • Nároky na RP příběh: V první části příběhu se pokuste retrospektivně popsat Brookovu účast na Druhé či Třetí válce, nejlépe formou nějakého zážitku, který nějakým způsobem formoval jeho nynější osobnost. Druhou část věnujte jeho současné práci, tomu, jak si představujete jeho běžný den (jednání s Godfreym, předávání rozkazů milici…)
  • Co od vás očekáváme: Pro RP této postavy byste měli mít alespoň nějaké zkušenosti s RP ve vůdčích pozicích. Očekává se od vás, že budete schopen vést ostatní hráče (což především znamená, že si u nich musíte zjednat respekt), iniciativně jim rozdávat úkoly, musí na vás být spoleh. Dále byste měli být schopni si ve svém RP „nasazovat masky“ - jednat různě s různými lidmi, dobře vystihnout nevypočitatelnou povahu.
  • Co od nás dostanete: příslušející výzbroj a výstroj, nějaké jednoduché civilní oblečení, fešný cylindr, vlastní dům
  • Vztahy s ostatními postavami: Těžko říct, co si vlastně myslí o Godfreym, protože dává málokdy nějak najevo, co se mu honí v hlavě (takže jeho vnitřní názor ideálně zahrňte do RP příběhu, jsme zvědaví :P). K druhému kapitánovi, Patricii Scottové, se obvykle chová s trochu laškovnou blahosklonností, za což už si několikrát málem vysloužil výzvu na souboj. Výběrčího Smythe považuje za zbabělce a nechutného patolízala a stejně tak se k němu i chová - většinou mu nestojí ani za pohled, natož za nějakou poznámku.
Kapitán Patricie Scott - obsazeno
Zvaná "Jednoočka" kvůli tomu, že při jednom ze soubojů ztratila levé oko. Patricie je druhý kapitán v Tarrenhalu, ačkoliv nikdo vlastně neví, komu velí, vzhledem k faktu, že o milici se stará Sir. Jde o jednu z nejlepších lučištnic v širém okolí. Je známá svou výbušnou náturou, která ji mnohokrát dostala do problémů, ale na druhou stranu si takto také udržuje autoritu mezi vojáky, protože si nikdo nedovolí jí odporovat.
  • Pohlaví: žena
  • Rasa: člověk
  • Povolání: válečník (warrior) či rogue, případně po domluvě lovec (hunter)
  • Věk: mladý/střední
  • Povaha: nestálá, výbušná, velmi impulzivní a temperamentní; podle všeho jí vůbec nevadí, že ji její výstřelky dost často dostávají do problémů (koneckonců i ten souboj, ve kterém přišla o oko, zavinila její… nevymáchaná pusa)
  • Nároky na RP příběh: Z hlediska retrospektivního by nás velmi zajímal onen osudný souboj. Důvod i aktéři jsou čistě na vás. Z přítomnosti pak popište v příběhu to, jak si představujete, že vypadá její práce. Komu Patricie vlastně velí? Nebo se tak jenom tváří a ve skutečnosti si válí šunky? :)
  • Co od vás očekáváme: S vůdcovským RP to většinu času nemusíte nijak přehánět, ale když už se rozhodnete svým lidem rozkazovat, musí to stát za to. Pak se před vámi musí třást strachy a udělat vše, co vám na očích vidí. Jestli toho dosáhnete po dobrém nebo mírným násilím, to už je na vás.
  • Co od nás dostanete: příslušnou výzbroj a výstroj, nějaké jednoduché civilní oblečení, pásku přes oko, vlastní dům
  • Vztahy s ostatními postavami: S Godfreym musí jednat jen málokdy, a když nemusí, drží se od něj co nejdál. Svého kolegu „Sira“ (viz výše) by podle všeho nejradši vlastnoručně rozkousala, dosud se však drží. Přece jen, kdyby Godfreymu zabila jeho oblíbeného kapitána, nejspíš by se už v Tarrenhalu moc dlouho neohřála. Výběrčí Smythe je jí maximálně nepříjemný a snaží se od něj držet co nejdál. A když se jí to zrovna nepodaří, dává Smythovi svou nechuť dost jasně najevo.
Výběrčí daní Reginald Smythe - obsazeno
Výběrčí daní velí malé jednotce uvnitř milice, která se specializuje přímo na dříve jmenovanou činnost. Nejméně respektovaný a po pánovi města samotném i nejméně oblíbený muž v Tarrenhalu. Svým šéfům slouží bez otázek či jakéhokoliv protestu. Stejně jako Godfrey má rád bohatství a majetek - a rád to i dává najevo.
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: člověk
  • Povolání: rogue (tj. technicky žádné)
  • Věk: střední
  • Povaha: úlisný, podlézavý a slizký jako had, také mu na vnitřní kráse nijak nepřidává jeho lakota a namyšlenost, v níž je přesvědčen, že je Godfreyho velkým oblíbencem (což není)
  • Nároky na RP příběh: Asi vás nepřekvapí, když po vás budeme v příběhu tohoto milého pána chtít, abyste popsali nějakou jeho intervenci na někoho, kdo byl zlobivý a neplatil daně. Takové věci si mé sadistické já vždycky rádo přečte :) Nezapomeňte, aby si Smythe s sebou vzal svou jednotku. Přece si sám nebude špinit ruce.
  • Co od vás očekáváme: Nic přehnaného - pouze to, abyste dělali protiklad všem těm hodným hošíkům a ctihodným pannám a zahráli pořádného parchanta. Buďte povýšení, samolibí, k občanům se chovejte jako ke špíně a pánům podlézejte… a užijte si to.
  • Co od nás dostanete: luxusní oděv a doplňky, vlastní dům
  • Vztahy s ostatními postavami: Ke Godfreymu vzhlíží jako k vlastnímu otci nebo staršímu bratrovi a všemožně se mu snaží nějak připodobnit (což se mu daří, protože se z něj pomalu stává ještě větší mizera než on). Velitele milice Brooka zato nenávidí skrytou, zato o to více spalující nenávistí, protože (i když si to nechce přiznat) si je v koutku své bídné duše vědom toho, že jeho idol tohoto rozhodného muže upřednostňuje před ním samým a naslouchá mu mnohem více než jemu. Jeho vztah ke kapitánce Patricii je zhruba stejný jako její vztah k němu - ti dva sebou navzájem pohrdají a ona narozdíl od kapitána Brooka není dost nad věcí, aby si občas neodpustila nějakou jízlivou poznámku, které ve Smythovi jen přiživují jeho uražené ego.

Cech lesníků

Lovec Jared Weston - obsazeno
Představený cechu a zároveň vůdce tarrenhalských lovců. Byl jedním z prvních, kteří se vydali prozkoumat opuštěný Hillsbrad, a významným dílem přispěl k jeho zmapování. Poté se usadil na tarrenhalském panství, v jehož hustých lesích se cítil jako doma. Poslední dobou je jeho vůdcovství v cechu velkým otazníkem, protože se začal až příliš hlasitě ozývat proti zvýšení daní, které nařídil Godfrey.
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: člověk
  • Povolání: lovec (hunter)
  • Věk: mladý/střední
  • Povaha: drsňák (ne, vážně, tohle opravdu naprosto stačí)
  • Nároky na RP příběh: Zkuste v RP příběhu nějak vystihnout kontrast toho, co pro Jareda na jednu stranu znamená jeho práce a možnost pohybovat se denně v lese, který je mu bližší než vlastní dům, a na straně druhé neochota podřídit se „systému“, který mu tuto práci poskytuje (čili Godfreymu, který nemá moc rád volnomyšlenkáře, kteří jen neradi jdou někomu na ruku).
  • Co od vás očekáváme: Upřímně, nic zvláštního. Tato postava je poměrně dost volná, stačí pouze, když ho budete RPit jako lovce, který pobývá raději v přírodě než ve městě, a který se nerad podřizuje autoritě (tedy Godfreymu).
  • Co od nás dostanete: oblečení a zbraně pro lovce, možnost přebývat v domě příslušejícím cechu
  • Vztahy s ostatními postavami: S kolegou Willym Samuelsem (viz níže) ho poutá velmi blízké přátelství, stejně jako s většinou ostatních lovců, kteří ho mají rádi pro jeho bezprostřednost. Jeho vztah s pánem města se momentálně pohybuje na ostří nože.
Předák Willy Samuels - obsazeno
Předák tarrenhalských dřevorubců je ostatními považován za trochu pomalejšího v myšlení, což je však způsobeno pouze tím, že není nijak výřečný a často reaguje pouhými souhlasnými či nesouhlasnými zvuky. Svou práci však vykonává dobře, což naznačuje už jeho téměř dvoumetrová výška a mohutné svaly.
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: člověk
  • Povolání: rogue/warrior (tj. technicky žádné) nebo lovec (hunter), herně dřevorubec
  • Věk: střední
  • Povaha: málomluvný, přemýšlivý, nekonfliktní, prakticky nic s ním nehne (ve smyslu toho, že by ho nerozzuřil ani sebehorší posměšek (ale nenechte se tím až příliš spoutat, výjimky potvrzují pravidlo); je však dobrosrdečný a záleží mu na druhých, především na jeho druzích z cechu
  • Nároky na RP příběh: Zde vám dám asi naprosto volnou ruku; napište, co vám slina na na jazyk přinese. Pokud však chcete inspiraci, mě jako první napadla scéna, jak si Willy někde v klídku o samotě v lese seká do stromů a u toho přemýšlí, jak by vysekal svého kamaráda Jareda (viz výše) z jeho problémů s Godfreym (pokud možno metaforicky, bez použití sekery).
  • Co od vás očekáváme: V podstatě jediné, čím tuto postavu dobře vystihnete, je jeho málomluvnost a "pomalost" - zbytek se tak nějak už doplní sám. Musíte však umět psát dobré emoty, protože většina vašeho RP bude asi spočívat především v nich. Také byste měli zapomenout na nějaká šílená dobrodružství v jeskyních nebo kryptách - Willy tarrenhalské panství neopouští a drží se svého kopyta. Totiž, pařezu.
  • Co od nás dostanete: příslušné oblečení a sekeru, možnost přebývat v domě příslušejícím cechu
  • Vztahy s ostatními postavami: Záleží mu snad na každém z jeho cechu, trápí ho, když mají nějaké problémy, a snaží se jim pomáhat. Velmi úzký vztah má především s Jaredem, který ho v minulosti často bránil před posměváčky, kteří se Willymu vysmívali kvůli jeho mírné povaze a domnělé hlouposti.

Lorstead

Lorsteadská domobrana

Kapitán Tobias Mistmantle - obsazeno
Když byl Darius Crowley nucen nahradit ztraceného Dempseyho (viz wiki), neměl mnoho možností, v koho by mohl vložit svou důvěru. Nakonec zvolil dalšího ze svých skalních přívrženců, Tobiase Mistmantla, který sice neměl ani zdaleka tolik zkušeností jako ostřílený Dempsey, ale tento nedostatek plně vynahrazuje svým zápalem a svou nekonečnou loajalitou vůči Lorsteadu a jeho pánovi.
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: člověk
  • Povolání: válečník (warrior)
  • Věk: mladší/střední
  • Povaha: loajální, otevřený, upřímný a dobrosrdečný; nepostrádá odvahu, ale nevrhá se bezhlavě do žádných šílených akcí, vše si raději dvakrát promyslí (nebo ještě lépe projedná s Crowleym)
  • Nároky na RP příběh: Když byl Crowley v Gilneasu krátkou dobu vězněn za podezření z protivládního spiknutí, Tobias trávil prakticky celé dny tím, že se snažil vymyslet, jak ho dostat ven (žádný plán nakonec uskutečněn nebyl, Crowley byl dřív propuštěn). V první retrospektivní části příběhu se pokuste popsat tuto část Tobiasova života a proč tak moc kvůli Crowleymu riskoval. V druhé části popište, jak si představujete jeho typický pracovní den - přijímání rozkazů od Crowleyho, jejich předání jeho lidem, klidně i něco trochu akčnějšího. Také se pokuste nějak vystihnout, zda si je Tobias vědom toho, že možná nemá u Lorsteadské domobrany tolik respektu jako desátník Walden (viz níže), a pokud si toho vědom je, tak jak to snáší.
  • Co od vás očekáváme: Pro RP této postavy byste měli mít alespoň nějaké zkušenosti s RP ve vůdčích pozicích. Očekává se od vás, že budete schopen vést ostatní hráče, iniciativně jim rozdávat úkoly, musí na vás být spoleh.
  • Co od nás dostanete: příslušející výzbroj a výstroj, vlastní dům
  • Vztahy s ostatními postavami: Za Daria Crowleyho a jeho dceru by klidně položil vlastní život, a Darius ho kvůli jejich dlouholetému přátelství už prakticky jako člena rodiny bere. K Lorně Crowley chová skryté romantické city, ale nemá odvahu je vyjevit, protože se bojí reakce jejího otce. (Tento poslední bod je dobrovolný, jde jen o návrh.) Desátníka Waldena uznává a respektuje, ale občas se nedokáže ubránit, aby na něj kvůli úctě, kterou mu prokazují vojáci, trochu nežárlil.
Desátník Edward Walden - obsazeno
Výcvikový velitel Walden je přesně jeden z těch profesionálů, které si Crowley z Gilneasu nechal povolat - nemá žádnou rodinu, je dostatečně zkušený, aby cvičil ostatní a přitom není nutně třeba, aby zůstával na Crowleyho domácím panství. Většina domobránců z něj má respekt, protože je znát, že je to zkušený bojovník. Občas to skoro vypadá, že ho chovají v daleko větší úctě než samotného kapitána Mistmantla.
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: člověk
  • Povolání: válečník (warrior)
  • Věk: střední/starší
  • Povaha: čestný, spravedlivý, hrdý, přímočarý, loajální svému městu, práce pro nějž ho velmi naplňuje, má smysl pro humor a po práci nepohrdne dobrým alkoholem, po kterém se stává trochu… temperamentnějším
  • Nároky na RP příběh: V první retrospektivní části příběhu se pokuste stručně popsat Waldenovy pocity, když mu bylo oznámeno, že byl převelen z Gilneasu do Hillsbradu, a co tam bude vykonávat. V druhé části se pak věnujte především jako výcvikové práci - jak probíhá, zda ji většinu času bere vážně nebo se u ní občas i baví, jaký je jeho vztah k vojákům a jak vnímá to, že mu projevují takovou úctu, kterou by si spíše zasluhoval velitel Mistmantle.
  • Co od vás očekáváme: Pro RP této postavy byste měli mít alespoň nějaké zkušenosti s RP ve vůdčích pozicích. Hlavně by vám však měly jít opravdu dobře RP souboje, psaní emotů a podobné věci. Musíte mít talent na popis situace a především na to, abyste lidi skrz RP skutečně něco naučili. Nesmí se u vašich výcviků nudit, musí se vám podařit je upoutat.
  • Co od nás dostanete: příslušející výzbroj a výstroj, vlastní dům
  • Vztahy s ostatními postavami: Crowleyho si váží, ale nijak přehnaně, občas se k němu chová spíš jako k váženému kolegovi než k pánovi. Tobiase Mistmantla bere jako dobrého přítele a občas se ho snaží velmi nenápadně (aniž by ho tím urazil) nějak poučit, co dělat pro to, aby ho jeho vojáci více „brali“.

Cech apatykářů

Alchymista Kenneth „Ken“ Aranas
Syn královského alchymisty, Krennana Aranase, svému otci nikdy přílišnou radost nedělal. Sice si zvolil stejnou cestu, ale kvůli své neopatrnosti a zbrklosti dělal jen neustálé problémy, až ho král Greymane nechal "uklidit" do nově kolonizovaného Hillsbradu. Kenneth se jakožto velký sympatizant Daria Crowleyho usadil v Lorsteadu, kde stál nějakou dobu v čele místního cechu alchymistů. Když však zapříčinil vážnou nehodu, která stála jednu jeho spolupracovnici život, byl z vedení cechu Crowleym sesazen a stal se pouze řadovým členem.
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: člověk
  • Povolání: rogue (tj. technicky žádné), herně alchymista
  • Věk: mladší
  • Povaha: neopatrný, zbrklý, bezstarostný a nezodpovědný, z ničeho si nedělá velkou hlavu a všechno je pro něj „v pohodě“, jakmile se však na základě jeho neopatrnosti něco stane, je najednou ponížený a pokorný a snaží se vše odčinit (případně, pokud to podle něj není nic vážného, tak se ještě tváří uraženě, že co kolem toho všichni dělají takový cirkus); nemá moc rád, když se mu někdo snaží něco přikazovat
  • Nároky na RP příběh: Kennethovýma očima popište onu nešťastnou událost, která stála Kenovu spolupracovnici Melindu Hammond život, jeho pocity před, při a po ní, zda si to vyčítá nebo se sám před sebou nějak ospravedlnil. Také do příběhu zahrňte, zda jeho sesazení z místa cechmistra vnímá jako spravedlivé či nespravedlivé a jak se staví k nenávisti, kterou k němu začala chovat sestra mrtvé Melindy a jeho současná „šéfka“ Almyra (viz níže).
  • Co od vás očekáváme: Že budete při všech svých ztřeštěnostech, které tato postava provádí, znát svoje meze. Samozřejmě nechceme, aby na základě vašich chyb umírali hráči, a proto nesmíte postrádat soudnost, kterou sám Kenneth nemá. Kdo chce RPit šílence, musí být sám dvojnásobně rozumný.
  • Co od nás dostanete: příslušející oděv a alchymistické „rekvizity“, možnost přebývat v budově cechu
  • Vztahy s ostatními postavami: Ať už předtím pohlížel na současnou cechmistryni Almyru jakkoli, svým záštiplným chováním ho dohnala k podobné nevraživosti z jeho strany. Její příkazy však většinou poslouchá, třebaže za jejími zády na ně často reptá. Naopak si oblíbil inskriptorku Samanthu (viz níže), která se k němu chová docela mateřsky a snaží se ho ohlídat v jeho ztřeštěnostech. Je tak snad jedinou osobou, jejíž rady bere skutečně na zřetel.
Cechmistryně Almyra Hammond
Nesmírně schopná alchymistka a bylinkářka, jejíž sestra Melinda byla onou nešťastnou obětí Kennethovy nehody. Almyra byla poté Crowleym jmenována jako nová hlava cechu a pouze její pracovní čest jí brání, aby svou zášť vůči „vrahovi“ jeho sestry přenášela i do jejich pracovního vztahu. Vzhledem k jejímu chování k němu je však s podivem, že mu nevyhlásila krevní mstu.
  • Pohlaví: žena
  • Rasa: člověk
  • Povolání: rogue (tj. technicky žádné), případně po domluvě mág, herně alchymista
  • Věk: mladší
  • Povaha: v práci přísná, cílevědomá a nekompromisní, usmívat se si dovoluje až po pracovní době, kdy se z ní stává úplně jiný člověk - přátelský a dobrosrdečný k těm, které považuje za „dobré lidi“ (má docela striktní pohled na to, kdo je správný člověk a kdo ne)
  • Nároky na RP příběh: V RP příběhu se pokuste popsat, jak si představujete typický pracovní den této ženy, co podle vás zahrnuje její práce: komunikace s jejími podřízenými, vlastní výzkumy… A určitě nezapomínejte na to, že každý den si nejméně jednou vzpomene na svou mrtvou sestru a na toho parchanta, který její smrt zavinil.
  • Co od vás očekáváme: Pro tuto roli byste měli mít alespoň nějaké zkušenosti s vedením hráčů, nebo k tomu přinejmenším mít talent. Organizační dovednosti a autorita jsou tedy pro vás klíčové. Jinak by vás mělo bavit a lákat povolání alchymisty/bylinkáře jako full time RP, takže nepočítejte s tím, že byste si každý den odskočili na nějakou dobrodružnou výpravu přes hory a doly a angažovali se v bojích s nepřáteli.
  • Co od nás dostanete: příslušející oděv, věci potřebné k vykonávání práce, možnost přebývat v budově cechu
  • Vztahy s ostatními postavami: Na jejích podřízených jí záleží a snaží se jim zajistit co nejlepší pracovní prostředí. Jedinou výjimkou je mladý Kenneth Aranas (viz výše), kterému se naopak rozhodla znepříjemnit život, co to půjde, protože si ho zařadila do kolonky „špatných lidí“, kteří si podle ní dobré zacházení nezaslouží.
Inskriptorka Samantha Wahl
Velmi talentovaná inskriptorka, která je jakýmsi mluvčím svých spolupracovníků v rámci cechu. Nějakou dobu se mluvilo o tom, že ji do této vůdčí pozice „nastrčil“ sám Crowley, aby mu sloužila jako informátorka aktivit cechu, když však selhalo hledání jakýchkoli důkazů, tyto pomluvy zase rychle vyšuměly.
  • Pohlaví: žena
  • Rasa: člověk
  • Povolání: mág/rogue (tj. technicky žádné), herně inskriptorka
  • Věk: mladší/střední
  • Povaha: otevřená, upřímná, dobrosrdečná a laskavá; rozhořčuje ji jakékoli bezpráví a nespravedlnost (především ze strany šlechty, proto se ostatně připojila ke Crowleyho panství, u kterého naopak oceňuje přesně opačné kvality)
  • Nároky na RP příběh: V příběhu popište typický Samanthin pracovní den - setkávání se spolupracovníky, inskriptorská práce. Do myšlenkové roviny zahrňte svou verzi toho, jak to vlastně bylo s jejím dosazením na vůdčí pozici v rámci inskriptorů - opravdu jí to zařídil sám Crowley, kterého má v takové úctě? Nebo jí to zajistila pouze její svědomitost a dlouholetá praxe?
  • Co od vás očekáváme: Měli byste být schopni oprostit se od nějakých krutopřísných RP dobrodružství a věnovat se poklidné inskriptorské práci, při které samozřejmě může docházet ke spoustě zajímavých věcí samo o sobě (už proto, že jsou v jednom cechu s alchymisty). Každopádně pro vás musí být vaše práce svatá a nesmíte ji zanedbávat kvůli nesouvisejícímu RP kdesi mimo Lorsteadské panství.
  • Co od nás dostanete: příslušející oděv, věci potřebné k vykonávání práce, možnost přebývat v budově cechu
  • Vztahy s ostatními postavami: Se svými spolupracovníky si udržuje velmi dobré vztahy, cechmistryni Almyru uznává (i když sama je profesně i věkově starší), ačkoli ji dost trápí její chování ke Kennethovi Aranasovi, kterému se snaží pomoci a prakticky z něj vychovat rozumného dospělého muže.

Thorglen

Galen Trollbane

Veškeré potřebné informace o Galenovi se dozvíte zde.
- postava obsazena
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: člověk
  • Povolání: válečník (warrior)
  • Věk: mladý
  • Povaha: zachmuřený, téměř nikdy se neusmívá, je neustále vážný; jednou z jeho nejvýraznějších vlastností je jeho hrdost, která v kombinaci s jeho horkokrevností nedělá zrovna dobrotu; také nepostrádá jistou míru šlechtické arogance, která je jeho štítem před světem
  • Nároky na RP příběh: Jelikož jde o vůdce celé frakce a nadto důležitou postavu nejen Warcraft univerza, nýbrž především toho našeho, musí být váš RP příběh opravdu špičkový a musíte v něm dokázat, že jste takové role schopni. Měl by mít dvě části: první retrospektivní, v níž se budete věnovat době, kdy Galen ztratil Stromgarde a byl nucen uprchnout ze své země pryč; v druhé fázi, popisující současnost, pak popište, jak si představujete jeho současný život jakožto uprchlíka v nové zemi, kde se pokusil vybudovat svým lidem nový domov. Podklady naleznete na výše zmíněné stránce na wiki, případně můžete Galena zkonzultovat se mnou a poradit se, jaké klíčové body byste měli v příběhu zmínit, pokud vás žádné nenapadají.
  • Co od vás očekáváme: Pochopitelně to, že budete dělat čest postavě, kterou získáte, a dáte si na jejím RP opravdu záležet. Je samozřejmé, že pro tak důležitou postavu byste měli mít dost zkušeností jednak s RP samotným a také s vedením hráčů. Jakožto vůdce frakce se musíte umět rychle rozhodovat na základě situace, musíte si umět vybudovat RP (a ideálně i OOC) respekt hráčů ve vaší frakci a také byste měli za postavu aktivně RPit (pokud si např. nezařídíte nějakého zástupce, který vás bude inRP „zaskakovat“, když vy zrovna nebudete mít čas).
  • Co od nás dostanete: Postavu Galena Trollbanea :D (to jen tak někdo říct nemůže :P). Ne, teď vážně. Samozřejmě dostanete i příslušné vybavení - v jeho případě půjde o nějakou tu zbroj, zbraň, civilní oblečení vznešenějšího rázu a především vlastní honosné sídlo (o které se budete dělit jen s několika málo NPCčky a možná jedním dvěma hráči, kteří by hráli vaše rádce nebo zástupce :)).
  • Vztahy s ostatními postavami: Jeho lidé jsou pro něj tím nejdůležitějším, jelikož pro něj reprezentují a symbolizují jeho ztracené království, které by tak rád získal zpět. Proto se o ně stará prakticky víc než o sebe samého. Vedení Thorglenské gardy (viz níže) vybíral podle svého nejlepšího vědomí a svědomí a zatím si nepřipouští jakýkoli problém; má pocit, že dokud všichni plní svoji povinnost, žádný problém, který by ho měl zajímat, vlastně neexistuje. Na cech inženýrů se dívá se značnou nedůvěrou a jediným důvodem, proč může v noci klidně spát, aniž by se bál, že se mu celý Thorglenský důl zřítí na hlavu, je cechmistryně Katrina Lerent, v niž má (na rozdíl od ostatních členů cechu) plnou důvěru.
    Co se týče zbytku světa, tak má poměrně přátelské (nebo alesoň ne nevraživé) vztahy se svým sousedem Dariem Crowleym a především s jeho dcerou Lornou, s níž se poměrně dost sblížil. Ostatní hillsbradské pány naopak nemá příliš v lásce a snaží se s nimi přijít do styku co nejméně.

Thorglenská garda

Kapitán Dathanor Cromwell - obsazeno
Ve Stromgardu býval velitelem pěchoty, v Hillsbradu, kam svého pána bez otázek následoval, jej Galen jmenoval velitelem Thorglenské gardy a učinil z něj tudíž druhého nejdůležitějšího muže panství. Dathanor svým lidem velí pevnou rukou a zakládá si na tom, aby z něj měli patřičný respekt, který často hraničí až se strachem. Na starosti má část hlídky střežící důl zvenčí a do města se nedostane ani myš, aby o tom Dathanor nevěděl. Za svého pána by položil život. Slova jako soucit a milosrdenství jsou mu však naprosto cizí. Typický příklad tvrdého, zoceleného vojáka.
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: člověk
  • Povolání: válečník (warrior)
  • Věk: střední
  • Povaha: nekompromisní, přísný a tvrdý, netoleruje žádná selhání ani chyby u svých lidí ani sám u sebe, je zastáncem teorie, že účel světí prostředky, a to za všech okolností
  • Nároky na RP příběh: V první části RP příběhu se pokuste retrospektivně Dathanorovýma očima popsat Stromgard - třeba období, kdy začali Stromgardští svoje město ztrácet a nakonec se z něj museli úplně stáhnout. Druhou část RP příběhu (například v kontrastu k části minulé) věnujte tomu, co se domníváte, že bude současnou běžnou denní náplní tohoto muže - tedy hlídky kolem území dolu, možná nějaké to prověřování někoho, kdo se pokusil k dolu projít, přijímání rozkazů od Galena a jejich předávání jeho lidem a podobné věci.
  • Co od vás očekáváme: Pro RP této postavy byste měli mít alespoň nějaké zkušenosti s RP ve vůdčích pozicích. Očekává se od vás, že budete schopen vést ostatní hráče, iniciativně jim rozdávat úkoly, musí na vás být spoleh. Také musíte umět být hodně drsný a snést to, že se budete k hráčům, co budou hrát vaše podřízené, inRP chovat velmi tvrdě, občas až nemilosrdně. Mírně sadistické sklony výhodou, ale zase to nepřehánějte.
  • Co od nás dostanete: příslušnou výzbroj a výstroj, možnost přebývat v budově stráží
  • Vztahy s ostatními postavami: Vůči Galenovi necítí nic jiného než nehynoucí loajalitu; slouží mu, protože sloužit je jeho úkolem a posláním, nejspíš ne z nějakých osobních sympatií (i když to je na vás). Ke své podřízené Arianě (viz níže) se nechová nijak hezky, neboť je zastáncem toho, že ženy nemají na vyšších pozicích v armádě co dělat, a tak na ni klade dvojnásobné nároky než na ostatní, aby dokázal, že to nakonec neunese a bude muset ze své pozice odstoupit.
Poručík Ariana Thesslocke - obsazeno
Tak jako kapitán Dathanor velel pěchotě, Ariana Thesslocke měla pod sebou ne tolik početné jezdectvo. Po založení Thorglenu se však dostala pod Dathanorovo velení a je obecně známo, že s tímto stavem není příliš spokojená. Jelikož je však tato žena velmi loajální, dosud si na to, že byla určena Dathanorovou zástupkyní, veřejně nestěžovala, avšak ani její nekonfliktní povaha nesnáší zrovna dobře to, že jí její podřízenou pozici Dathanor dost často připomíná. Jejím úkolem je organizovat hlídky uvnitř dolu.
  • Pohlaví: žena
  • Rasa: člověk
  • Povolání: válečník (warrior)
  • Věk: mladý/střední
  • Povaha: dobrosrdečná, nekonfliktní, loajální a činorodá, její veselou povahu však v poslední době dost ubíjí její neutěšená situace; ona se však nikdy nevzdává... zatím
  • Nároky na RP příběh: V první části RP příběhu se pokuste retrospektivně Arianinýma očima popsat Stromgard - třeba období, kdy začali Stromgardští svoje město ztrácet a nakonec se z něj museli úplně stáhnout. V druhé části příběhu v kontrastu popište, jak se od té doby změnily Arianiny pracovní povinnosti - tedy to, že se stala podřízenou Dathanorovi (viz výše), který se jí snaží její práci všemožně ztížit a srazit ji na kolena, protože se domnívá, že na tak vysokém postu nemá žena co dělat.
  • Co od vás očekáváme: Pro RP této postavy byste měli mít alespoň nějaké zkušenosti s RP ve vůdčích pozicích. Očekává se od vás, že budete schopni vést ostatní hráče, iniciativně jim rozdávat úkoly, musí na vás být spoleh. Zároveň musíte být schopni vyrovnat se s tím, když vám někdo bude často připomínat vaše neúspěchy.
  • Co od nás dostanete: příslušnou výzbroj a výstroj, možnost přebývat v budově stráží
  • Vztahy s ostatními postavami: Ke Galenovi je loajální a nikdy by ho nezradila, nicméně poslední dobou jí dělá stále větší a větší problém držet jazyk za zuby a nepostěžovat si u něj na Dathanora, který ji doslova šikanuje. Rozhodla se však zatnout zuby a vytrvat, aby Dathanorovi ukázala, že není tak slabá, za jakou ji považuje.
Pobočník Samuel Weston - obsazeno
Před několika lety velel samostatné stromgardské jednotce, která měla jasně daný jediný úkol: bojovat se zločinným Syndikátem všemi možnými prostředky. Když došlo k poslednímu útoku, po kterém byl princ Galen nucen město opustit, bránil Samuel svého pána téměř vlastním tělem a v boji přišel o pravou ruku. Galen pak v Hillsbradu ocenil jeho oběť tím, že si jej zvolil za pobočníka, který mu radí ve věcech vlády a který je také skvělým válečným taktikem.
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: člověk
  • Povolání: válečník (warrior)
  • Věk: střední/starší
  • Povaha: rozvážný, velmi inteligentní diplomat, který disponuje skvělým strategickým myšlením; snaží se všechno brát z té lepší stránky a jen máloco ho rozhodí
  • Nároky na RP příběh: V první části RP příběhu byste se mohli věnovat posledním dnům svobodného Stromgardu, kdy Samuel v marném boji o záchranu města přišel při obraně svého pána o ruku. V druhé části pak popište, jak se s tím vyrovnává a jak vnímá čestnou pozici, do níž ho Galen dosadil. Je jeho pozitivní pohled na svět jenom maska, za níž skrývá skutečné emoce, nebo jej hrozné zranění opravdu zocelilo natolik, že začal hlouběji vnímat jiné životní hodnoty?
  • Co od vás očekáváme: Pokud chcete RPit tuto postavu, měli byste mít alespoň základní zkušenosti s vedením hráčů. Měli byste umět získat si u nich autoritu, dále byste měli mít schopnost diplomatického jednání a vědět, co si můžete v jaké situaci dovolit. Samozřejmě se musíte být schopni srovnat s tím, že vaše postava je poměrně drastickým způsobem zohavená a to ji omezuje snad ve všech aspektech života. Věřte ale tomu, že takové RP může být jedno z nejzajímavějších, jaké kdy zažijete.
  • Co od nás dostanete: příslušný oděv, reprezentativní zbraň, možnost pobývat v sídle Galena Trollbanea
  • Vztahy s ostatními postavami: Jako vztah s Galenem je spíše přátelský než-li vztah nadřízenosti a podřízenosti, avšak poslední dobou je vůči němu Samuel o něco odtažitější. S velitelem Cromwellem si nikdy moc nepadl do oka a už ve Stromgardu byli tito dva muži spíše rivalové; od té doby, co má každý jiné pole působnosti, se sice téměř nesetkávají, ale je známo, že se Samuelovi nelíbí Dathanorovo chování vůči Arianě Thesslocke, a že je jen otázkou času, kdy si na toto téma pohovoří s Galenem.

Cech inženýrů

Inženýr Arwyn Stark - obsazeno
Arwyn je jedním z veteránů Stromgardu, který by stejně jako Galen rád viděl toto království obnovené. Momentálně mu však nezbývá nic jiného, než se snažit svému pánovi i svým lidem zajistit co nejlepší pozici v novém světě. Vydatně mu v tom pomáhá jeho zručnost v technice a díky jeho vynálezům můžou probíhat práce v dole téměř na trpasličí úrovni. Arwyn je trochu výstřední muž ve středních letech, proslulý zvláštním smyslem pro humor. Z občasných posměšků, že je tak geniální, až místo aby při práci o součástky přicházel, má naopak o kolečko víc, si nic nedělá.
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: člověk
  • Povolání: rogue (tj. technicky žádné), herně inženýr
  • Věk: střední
  • Povaha: inteligentní, bystrý a technicky nadaný, ale zároveň trochu výstřední, roztěkaný a nepozorný vůči všemu, co mu zrovna nepřipadá důležité; má podivný smysl pro humor, který málokdo chápe
  • Nároky na RP příběh: V RP příběhu zkuste popsat, co si představujete jako běžnou denní náplň tohoto muže. Vyvíjení, testování vynálezů, jednání s jeho kolegy… Fantazii se meze nekladou. Popisujte takovým způsobem, abyste co nejlépe vystihli jeho povahu, která vám zde byla nastíněna.
  • Co od vás očekáváme: Zde nemusíte splňovat žádná vysoká očekávání, stačí, když tuto postavu vhodně vystihnete, což by nemělo být nijak těžké. Také musíte vydržet věnovat se práci, které se máte herně věnovat, a nerezignovat na ni na úkor jiného, zcela nesouvisejícího RP.
  • Co od nás dostanete: příslušný oděv, inženýrské „rekvizity“, možnost přebývat v budově cechu
  • Vztahy s ostatními postavami: Arwyn se většinu času chová tak, jako kdyby pracoval úplně sám, takže je skutečně těžké říci, jaký vztah má ke svým spolupracovníkům, když je většinu času prakticky nevnímá a málokdy s nimi na něčem přímo spolupracuje. Vrchní inženýrka Katrina (viz níže), jeho nadřízená, mu pro jistotu zadává samostatné dlouhodobější úkoly (pokud mu vůbec něco zadává), aby si na nich mohl v klidu pracovat, a jemu tento stav zřejmě stoprocentně vyhovuje. (Nikdo však neříká, že nemůže nastat nějaká výjimka.)
Vrchní inženýr Katrina Lerent - obsazeno
Katrina je příkladem člověka, který spojil schopnost magie s vědou, což může být pro někoho dosti nepochopitelné, pro Katrinu jsou však tyto dvě věci chlebem a solí jejího života. Stejně jako Arwyn pochází ze Stromgardu, a jelikož ji Galen považoval za zodpovědnějšího člověka než Arwyna, je Katrina oficiálně hlavou cechu. V praxi však práci cechu příliš neorganizuje a stará se spíše o bezpečnost práce, a to jak svých spolupracovníků, tak především horníků pracujících v dole. Na rozdíl od Arwyna má v hlavě všechno pěkně srovnané a je na ni vždy spoleh.
  • Pohlaví: žena
  • Rasa: člověk
  • Povolání: mág, herně mág & inženýr
  • Věk: mladší/střední
  • Povaha: přátelská, živá, vždy v dobré náladě; svědomitá, zodpovědná a spolehlivá, jen možná občas trochu roztržitá, protože musí v hlavě nosit spoustu věcí a přestože má skvělou paměť, občas zapomíná na triviality (na práci však nikdy, pouze jí dělá problém nezapomínat se mezi vší tou prací najíst a občas si odpočinout)
  • Nároky na RP příběh: V RP příběhu zkuste popsat, co si představujete jako běžnou denní náplň této ženy: zjišťování stavu práce v dole, přijímání rozkazů od Galena, jednání s jejími podřízenými, plány na běh dolu, případně řešení nějakého problému, otázky bezpečnosti… Čím zajímavější a poutavější to bude, tím lépe.
  • Co od vás očekáváme: Pro tuto roli byste měli mít alespoň nějaké zkušenosti s vedením hráčů, nebo k tomu přinejmenším mít talent. Organizační dovednosti a autorita jsou tedy pro vás klíčové, také by pro vás mělo být atraktivní povolání inženýra a RP technického rázu.
  • Co od nás dostanete: příslušný oděv, inženýrské „rekvizity“, možnost přebývat v budově cechu
  • Vztahy s ostatními postavami: Jelikož někteří lidé, s kterými musí v rámci své práce jednat (především horníci) příliš rozumu a bystrosti nepobrali, navykla si pro jistotu s každým mluvit tak, jako kdyby předem předpokládala, že je méně chytrý než ona. Nedělá to záměrně, nýbrž zcela mimoděčně, sklony k povýšenosti nemá; některým lidem však bohužel povýšená připadá.
Technik Deeg Rizzlevox
Vůdce goblinů, kteří se jednoho krásného dne objevili na pobřeží u dolu (kam nejspíš připluli z Kezanu) a začlenili se pod Trollbaneovo panství. Nikdo pořádně neví, proč to udělali, thorglenští se domnívají, že z domova uprchli před zákonem (nebo co tam goblini místo něj mají), ale dnes už to nikoho příliš nezajímá. Goblini Galenovi nabídli své technologie výměnou za azyl a po krátké době se začlenili do jeho inženýrského cechu. Sám Deeg je na goblina poměrně "normální" - tedy nevyhazuje každých pět minut něco do vzduchu, což je poměrně s podivem, jelikož jeho specializací jsou výbušniny, díky kterým se thorglenským uvolnilo k těžbě několik zasypaných štol. Při jeho akcích dosud nikdo nikdy nebyl zraněn. Deeg je mistrem přesného načasování.
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: goblin
  • Povolání: rogue (tj. technicky žádné), herně inženýr
  • Věk: střední
  • Povaha: chytrý, možná až přechytralý, dosti povýšený a domýšlivý, což si ale může dovolit, protože v tom, co dělá, je špička
  • Nároky na RP příběh: V RP příběhu zkuste popsat, co si představujete jako Deegovu běžnou denní náplň: práce s výbušninami, jejich vývoj, jejich testování v praxi… Věřím, že kdo chce hrát goblina, určitě ho nějaký ten námět napadne. Pokud chcete, můžete také přidat něco z jeho minulosti včetně důvodů, proč opustil Kezan - bylo by to poměrně kýžené, ale netrvám na tom.
  • Co od vás očekáváme: Především byste měli vědět, jak správně RPit goblina (odkaz), a tudíž očekáváme, že jeho RP nebudete kazit. Dále by pro vás mělo být atraktivní věnovat se většinu času svému RP povolání, v tomto případě inženýrství, a nerezignovat na něj na úkor jiného, zcela nesouvisejícího RP.
  • Co od nás dostanete: příslušný oděv, inženýrské „rekvizity“, zásoby dynamitu, možnost přebývat v budově cechu
  • Vztahy s ostatními postavami: Jelikož je upřímně přesvědčen, že práci všech kolem sebe (včetně Katriny Lerent) by zvládl daleko lépe, a také jim to dává často najevo, není u svých kolegů nijak oblíben. Jemu to ovšem vůbec nevadí, protože jako většina goblinů má rád jenom sám sebe. Sociální vztahy podle něj škodí výdělku.

Tel'Danil

Válečnice Kyra Seriadne
Kyra je jakousi osobní strážkyní vůdkyně tábora Tel’Danil, kněžky Alathey, které je hluboce oddána a položila by za ni vlastní život. Důvod její až fanatické loajality není nikomu v táboře (a už vůbec ne mimo něj) znám, stejně jako to, proč se Kyra pokusila o to odstranit si své rituální tetování, které elfové získávají, když vstupují do dospělosti, a které jsou symbolem jejich životního údělu.
Kyra je zamračená elfka s přísným výrazem, která má vlasy ostříhané úplně nakrátko (což důsledně dodržuje, jako by to mělo nějaký rituální význam) a na pravé tváři má velkou nehezkou do fialova zbarvenou jizvu, která jí tam zůstala po pokusu o odstranění tetování. To na levé tváři zůstalo nedotčené. Brnění téměř nikdy nemění za obyčejný oděv a ozbrojená je těžkým obouručním mečem.
  • Pohlaví: žena
  • Rasa: noční elf
  • Povolání: válečník (warrior)
  • Věk: na elfské poměry průměrný
  • Povaha: málomluvná, přísná, disciplinovaná, velmi hrdá, nemá ráda cizince, lidmi pohrdá pro jejich nespočetné špatné vlastnosti, krvavé elfy nenávidí stejně jako magii
  • Nároky na RP příběh: V prvé řadě podotýkám, že kvůli Kyřině tajemnosti můžete RP příběh klidně zaslat soukromě, aby její životní příběh zůstal skutečně tajemstvím. Věnujte se v něm především tomu, co elfku přimělo k tomu pokusit se o odstranění svého tetování (čímž v podstatě jako by chtěla vymazat svou identitu - provedla snad něco špatného, chtěla sama sebe potrestat?). Dále je velmi důležité, jak a proč se dostala do Hillsbradu a do tábora Tel’Danil (tomuto věnujte největší pozornost). Ze současnosti můžete zmínit to, proč dobrovolně chrání velitelku tábora Alatheu, a vůbec její současný život v táboře.
  • Co od vás očekáváme: Především korektní RP nočního elfa, proto si v prvé řadě pečlivě prostudujte stránku na naší wiki. Dále stačí, abyste alespoň trochu vystihli zde nastíněnou Kyřinu povahu a drželi se jí.
  • Co od nás dostanete: zbroj, zbraň, možnost pobývat v táboře Tel’Danil a mít v něm jistou důležitost a vážnost
  • Vztahy s ostatními postavami: Kromě velitelky Alathey si k nikomu žádný zvláštní vztah nevypěstovala. Vypadá to, že o přátele příliš nestojí, a stejně tak nejspíš nestojí ani o romantický vztah s mužem (ani se ženou, ani to nezkoušejte, lesbící elfky nemáme rádi).
Lovec Orenthil Sil'Draas - obsazeno
Orenthil byl mořeplavcem, který krátce po dosažení dospělosti opustil rodný Teldrassil a jelikož toužil poznat svět, vyplul s lodí do dáli přes Velké moře. Navštívil i druhý kontinent, krátce pobýval ve Stormwindu, a odsud se na lodi s posádkou lidí dostal na Northrend a do války proti Králi lichů. Zde fungoval jako stopař své jednotky a vypěstoval si tak značné lovecké dovednosti, včetně střílení z luku. V jedné bitvě s Pohromou také - ironicky - přišel o oko, které mu vystřelil šíp nemrtvého lučištníka.
Než se stihl plně zotavit, byla válka dobojována a on se tak chtěl vrátit zpátky do Stormwindu, avšak loď, na které se plavil, donutila bouře nouzově přistát na pobřeží tehdy ještě opuštěného Hillsbradu. Orenthil se nějakou dobu toulal divočinou a snažil se znovu si osvojit své dovednosti, kterým musel díky ztrátě oka věnovat opětovnou péči. Po nějaké době se připojil k táboru kněžky Alathey Ioreth’Aran.
  • Pohlaví: muž
  • Rasa: noční elf
  • Povolání: lovec (hunter)
  • Věk: na elfské poměry průměrný
  • Povaha: hrdý na svou rasu a kulturu, hluboce nábožensky založený (má trochu sklony nerespektovat cizí vyznání), se sklonem mluvit v hádankách a pro ostatní rasy trochu nepochopitelně
  • Nároky na RP příběh: Popište Orenthilův pobyt v Northrendu, to, jak ho poznamenala ztráta oka, když zrak je pro lovce a stopaře stěžejní, a jak se s tím poté vyrovnával v hillsbradské divočině. Také do příběhu zahrňte, proč po delší době samoty zatoužil po společnosti ostatních elfů v táboře, přestože v něm nepobývá příliš často. Celým jeho životním příběhem by se také měla táhnout jeho hluboká víra v Elune. Jak ji zpracujete (zda fanaticky nebo „obyčejně“), je už na vás.
  • Co od vás očekáváme: Především korektní RP nočního elfa, proto si v prvé řadě pečlivě prostudujte stránku na naší wiki. Dále stačí, abyste alespoň trochu vystihli zde nastíněnou Orenthilovu povahu - tedy především jeho hlubokou víru a také to, že je to trochu „divný patron“, samotářský a mírně odtažitý - a drželi se jí.
  • Co od nás dostanete: loveckou zbroj a výzbroj (luk, šípy, nějaká ta dýka), pásku přes oko, možnost pobývat v táboře Tel’Danil
  • Vztahy s ostatními postavami: V táboře se považuje spíše za návštěvníka a moc často tam nepobývá, většinou dokonce i přespává někde v lesích, daleko od všech. K místním elfům se proto chová jako ke svým hostitelům, zdvořile a s jistou vděčností, ale také odtažitostí, jako by k nim vlastně nepatřil.
Druidka Andiss Faladiel - obsazeno
Andiss je léčitelkou tábora (jelikož velitelka Alathea je sice kněžka, ale kvůli své pozici má spoustu jiných povinností) a její dobré srdce a laskavá povaha jí diktují neodepřít svou pomoc nikomu, kdo ji potřebuje. Na rozdíl od většiny elfů z tábora není tak nepřátelská a nedůvěřivá k lidem z Hillsbradu a těm, kteří občas zavítají do Šeroboru, poskytuje potřebnou pomoc (pokud jsou třeba zranění) nebo je odvede z nebezpečného lesa pryč.
V lese, kam často chodí kvůli sběru bylin a jiných raritních alchymistických surovin, které se nikde jinde nevycházejí, se bát nemusí, neboť je v případě ohrožení schopná druidské přeměny v pantera. Nedělá to však často, neboť ji to velmi vysiluje a ona si chce uchovat svou energii pro léčení. Pomáhat považuje za své poslání a věnovala mu celou svou duši.
  • Pohlaví: žena
  • Rasa: noční elf
  • Povolání: druidka
  • Věk: na elfské poměry průměrný
  • Povaha: mírná, laskavá, chápavá a empatická, k násilí se staví negativně a snaží se vždy najít tu nejschůdnější cestu, aby k němu nemuselo docházet
  • Nároky na RP příběh: Popište, jak Andiss přišla k tak unikátní schopnosti, jako je právě tato přeměna (chce to léta tréninku, velké odhodlání, sebekázeň, duševní rovnováhu a především hluboké pouto s přírodou). Dále popište její pohled na to, proč se nerada proměňuje příliš často.
  • Co od vás očekáváme: Především korektní RP nočního elfa, proto si v prvé řadě pečlivě prostudujte stránku na naší wiki. Dále je velmi důležité, abyste skutečně dodržovali to, že Andiss svou schopnost přeměny využívá jen výjimečně, v krizových situacích, kdy jí nebo někomu, koho se snaží ochránit, jde skutečně o život. Pokud toto nebudete dodržovat, bude vám postava odebrána.
  • Co od nás dostanete: oblečení, hůl, věci k léčení (lektvary, bylinky),schopnost přeměny v pantera (možná až po určité, zkušební době), možnost pobývat v táboře Tel’Danil a mít v něm jistou důležitost a vážnost
  • Vztahy s ostatními postavami: Na všem v táboře jí záleží, včetně místních taurenů, a stejně tak se snaží postarat i o ty, kdo zavítají do lesa zvenčí. Ostatní rasy jí nevadí, jen vůči trollům je trochu nedůvěřivá, protože zná jejich pověstnou krutost.

Co ještě přibude

  • (možná) Gilneská stráž - wiki (možná jedna nebo obě uvedené postavy, ale není to jisté)
  • Dalaran - wiki (ze současně uvedených by šlo o postavu Lady Isianny a případně nějakých dalších neuvedených, které bychom vymysleli, ostatní tři uvedené postavy nebudou hráčům přístupné)
  • ...


sepsala Bellatrix






World of Warcraft server list

WoW servery - seznam World of Warcraft serverů








Autor stránek:
Zuzana "Bellatrix" Komprdová
Všechna práva vyhrazena. Copyright Erebos © 2013 Obsah webu nesmí být publikován bez souhlasu autora.